... xtau ape tajuk....

|
Da beberapa hari aku taip..ps2 delete...taip ps2 delete..
Baru hari ni ada kekuatan untuk bercoret...

Da beberapa hari hati aku murung sangat sebenarnya.... buat apa pun serba tak kena...
Mmg masih mmpu tersenyum smpai ke telinga...tapi hati...tah la...

Aku kalo boleh xnk lalui minggu depan...ada apa next week?
em...
sbb orang ni!


em...tah kenapa kali ni aku berat sangat nk lepaskan tulang belakang aku ni pegi outstation.... sedih...
dia tulang belakang aku... dia kekuatan aku.... dia la segalanya bagi ak....  kalo dia takde aku rasa lemah...
xtau kt mana nk cari kekuatan selain bedoa...
ak syg suami ak...terlalu sayang....  ssh ak nk lepaskan dia kemana2... even ke kedai dekt pn ak nk ikut..ini kan plak jauh....padahal sebelum ni oke je...

dia suami yang baik....
selalu ada disisi aku susah dan senang.....
bila aku ada masalah dia selalu tanyakan keadaan aku.. 'Yang Oke Ke?'... 'Yang kenapa'? 'Yang cite la'..
selalu amik berat psl aku....jaga kesihatan aku dan si tecik.. belikan ubat begelen2 walaupun hakikatnya aku paling benci mkn ubat... tapi disebabkan dia lah aku mkn jugak....

Ini pulak pelengkap hidup aku....slalu buat aku tersenyum.... smpai g keje pn terbau2 lagi yg sorg ni.... asik tgk jam bila nk balik.... terigat2 teletah manja dia dgn gigi dua batang tu!syg ank bonda! akif bijak!
Guling smpai ke bawah kerusi.... da mula nk merangkak da die.... tak boleh tinggal..kejap je begolek2...
Sejuk ati tgk akif n hsbnd.... aku rasa besyukur Allah kurniakan mereka kpd aku...sangat bahagia...

Husbnd slalu pesan....
1. Yang...kalo b takde dkt syg...jga maruah...jaga maruah b....jaga ank elok2....
2. Yang... walau ape pn terjadi...walau apa skalipun ujian..Allah ada.... b ngn akif sntiasa bersama syg.....

aku akan hargai sisa2 hidup aku dengan mereka berdua....insan yang sangat2 aku sayang dan cinta...

aku bahagia bersama kalian! 


0 pengkritik: