CRAZY HOBBY!

|
YEAY! da petang2 ni nk coret skali lagi...suke betul!
dr last week lagi tunggu je bila nk smpai....n akhirnya!

taraaaa!!!!

ni ha isinye...suke!


Ni la hobi aku....sendiri pegi kompem beli...kalo orang pegi mana-mana obesea ke... xobesea ke aku mesti pesan 'KAK, JGN LUPA BELI FRIDGE MAGNET TAO.....NANTI ORANG BAYO...NK BAGI FREE PUN OK JUGAK' ... HEHE...

Antara koleksi-koleksi yang aku ada:

     Singapore: pegi taun lepas...

Beijing, china: pesan kt kwn yg pegi

India: husband outstation...kompem la die beli sbb tau bini suke.

 Melbourne Australia: Kwn baik pegi last year..tq kak uda!

 New Zealand: Didi Dhilon pegi ..tq didi!

Bangkok Thailand

Jpegi masa awal2 kawen...2 bulan kena tinggal..sedih woo...

Malaysia: Sendiri pegi...haha


 n banyak lagi koleksi2 yang aku ada...dalam negara ( sabah, sarawak, terengganu, penang dll)... luar negara ( india, US, jepun dll)...
hurm...skrg tgh cari FM hard rock plak....slow2 la kumpul...kalo dpt pegi sendiri lagi best!

Itu saje!

p/s: kalo ade sesape yang ada banyak FM ni....n rase mcm buat semak je...meh la bagi kat aku...sedia menerima...hehe.... n kalo ade sesape yang ada hobby yang sama bleh la sharing maring cite meh...


0 pengkritik: