.: Kalau la dia faham :.

|
Kal0 la die faham...
AKU SUNYI SEBENARNYE...
konon2 wat endah tak endah die nk g...
tp hakikatnye SeDih btul rase....

Kalo ler die faham..
Smpai biler ler asik nk ckp ngn dinding je..
agaknye kalo dinding tu bleh ckp..
die akn ckp 'aku nmpah ler tgk muke ko hari2 b0olat'..

Kalo ler die faham.
mulut aku da biasa Cot cet cot cet...
walaupun kdg2 katanye letih tlinga nk dgr...
masalahnye kal0 die tade....aku lg letih bila diam...

Kalo ler die faham..
Bile die tade...aku tade mo0d nk balik uma...
kal0 bleh nk d0k kt opis je xbalik2...
kalo balik pn k0mpm bsh bantalllll.....sbb nanges....

Kalo ler die faham....
kite ibarat isi dgn kuku..
kalo takde kuku..tade la isi..
kalo tade isi...mane lak nk datang kukunye..
aish...susah kalo salah sorang tade...sbb kita saling beganding...

TAPI AKU FAHAM n REDHA...!
die pegi mncari rezeki...
utk aku jugak...n bkl ank kit0rg nanti..
so xbleh la nk merungut...
sbb sume tuhan da tntukan...

ILYSM...IMYSM....JOHN SPARROW..

3 pengkritik:

Unknown said...

SABAR SAYANG..setiap yang berlaku pasti ada hikmah dan ada ceritanya sendiri.. Jika kita sepi dye ada.. Walau jauh pasti dye ada untuk kita. Jalan yang terjadi sekarang mungkin bukan jalan yang kita inginkan tapi dalam sedar atau tidak itulah jalan yang harus kita hadapi. Setiap kesusahan kita sekarang anggaplah ada memberikan kesenangan kita mendatang. Kadang-kadang hati tak kuat melalui semua ini, tapi yakin dan pastilah setiap yang harus kita tempuh hari ini, kalau tidah sekarang mungkin masa mendatang. yakin dan redha.. sabar dan tenang..syaza pasti kuat :)insyaALLAH

Caza c BoOlat said...

aku tengah bertabah la ni...idup msih pnjang...mcm2 dugaan..kna tmpuh...kna sabar...tp aku sunyi...sunyi sgt...tade org bleh faham aku...kecuali...korg dtg temankan ku..hihih

Unknown said...

mungkin kau kene cari 1 hobi yang boleh kurangkan rasa sunyi.. memang kita tak dapat kekang perasaan tu, tapi kita kene hadapi juga kan.. sabar ok!:)