.: tak suke perasaan cmnih! :.

|
tah nape
aku rase paling xsuke perasaan cmnih...
jrg skali aku rse mcm ni..sunyi tahap gaban...gaban pn xrase sunyi mcm ak nih..
da 2-3 hari ak sorg2 je...mkn sorang..minum sorang..
mak aiiiiiiiii....bosannn
sebenarnye ak sedar yang tuhan bagi peluang untuk aku rase bosan
supaya aku stdy! tp malas betul rase...
asal nk pegang buku je...ade je r teringat macam2..
nk download cite industan r smpai laptop rosak..
nk deko umah ler ..'konon2 r'..
nk mkn coklat smpai abeh r...
last2 tido cm2 je tanpa stdy....bosan btul sbnrnye!!!!!!!!
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

balik ler cepat wahai si suami..
bosan betul sy tanpa awak!!
rase mcm idup ni xlgkap..
kalo dulu ade housmate..bleh smbang ngn housmate..
skunk ni sembang ngn dinding je la jwbnye..
isk2..
sunyi2..
lg best dok opis dri blik umah..!

malas--
datanglah semangat utk stdy...
supaya ak xbosan lgi...
jgn mls2 stdy syaza!

2 pengkritik:

Unknown said...

saba sayang..jangan bosan2..husband kat ane skung?

Caza c BoOlat said...

usbnd ak kt bangkokl...no call..no msg...uwaaaaaa :'( da byk ari cmni..bosan r aku...bosan..bosan..