.: tasha:.

|
sha....
tah nape mlm ni ak rse sebak sgt...tringat kenangan2 kita dulu..
tah la...isk isk...sebaknye ak..
igt x saat kite naik neo...ko temankan ak g beli cat...
tekejar2 kite smpai ke senawang dgn nad kn waktu rehat
pdahal pkul 2 ptg klas da nk start,,,
penatnye waktu tu nk dptkn duit..
xde org pcaye yg ak keje selain ko n nad..
ko ngn mwi byk bg smgt pd aku...byk bntu ak...
sedihnye tasha....mcm2 org ckp ak..
igt x lgi....saat kite g jaiming same2...
ak teman ko..slalu kn kite kuar..
singgah kt kedai pkcik lorong 6 mkn..
kita g billion ngn intan...
mkn cendol dkt dpn kubur...
n pling ak rindu kite menari poco-poco same2 kt pantai...
ak rindu wktu2 tu...rase mcm nk blik semula waktu dulu..
waktu ak jtuh...ko sntiasa dcc ak dulu..
smpai la skunk...skali lg ak jtuh spt dulu...n ak rase xmmpu nk bgun lgi buat kali ke2..
tp dgn smgt ko n kwn2....ak tbh dengan sume dugaan tuhan...

mlm ni..
ak juz mmpu mngis...trgt knangan2 kita...sedih..sebak...
tah la...

esok...
ko da nk jd hak milik orang sha...
bru ak tau kenapa ko ngis mse ak kwen..
ak da dpt rase perasaan tu skunk...xtrungkap dgn perkataan
ak xtau cmne ak nk tgk ko akad esok..
ak xtau cmne nk tepung tawar ko...msti sebak...
biar r ak ngis mlm ni....dr ak tgk ko sedih esok..
ak hrp sgt sha...hrp suami ko dpt jge ko dgn baik..
dpt bhagiakan ko..n bimbing ke jalan allah..
ak da xmmpu nk taip lg sha...

maaf...
ak nk minta maaf ats segala salah silap ak
halalkan mkn minum ak..
even ko da kwen...ko ttp kwn ak smpai bila2..
ak xpnh lupa jasa2 ko dgn ak...
kenangan2 kita..
trima kasih ats segala pngrbnan ...


Selamat Pengantin Baru Sha...

3 pengkritik:

Miss Tasantek said...

tak kan ada yang pisahkan kita lat..
thanks a lot for the entry..
menangis aku baca..
aku tau apa yang kau buat, aku tau sape kau lat..
aku tak pernah tinggalkan kau dan insyaallah tak kan tinggalkan kau.
selagi aku mampu pertahankan persahabatan ni..selagi itulah aku akan cuba :)
sayang kau bulat :)

Caza c BoOlat said...

tq fren...hope abg mi dpt jge ko dgn baik...syg ko jugak...frendshp never end.. :)

azura samsuddin said...

mmg sedih kan kalo kawan kawen, akk pun penah rasa cmtu ...